izi logo
Pomoč

SIM kartica

Kakšna je razlika med mini, micro in nano SIM kartico?

Razlika med karticami je v velikosti plastike, s katero je čip obdan; mini SIM (25 x 15 mm), micro SIM (15 x 12 mm) in nano SIM (12,3 x 8,8 mm). Katera SIM kartica je za vas prava, je odvisno od mobilnega telefona, ki ga uporabljate.


Kaj je USIM kartica?

USIM kartica je novejši tip SIM kartice, ki omogoča uporabo novih tehnologij in storitev. Vsi SIM paketi na prodajnih mestih ne vsebujejo USIM kartice, zato je pomembno, da na prodajnem mestu zahtevate USIM kartico – na SIM paketu mora biti zapisano "omogoča LTE". iziuporabniki, ki še nimate USIM kartice in želite uporabljati omrežje LTE/4G, izpolnite e-obrazec za izdajo nove SIM kartice z obstoječo številko.


Kako dobim novo SIM kartico?

Če še niste iziuporabnik, se lahko odločite za nakup kateregakoli SIM paketa v naši spletni trgovini. Obstoječi iziuporabniki za novo SIM kartico z isto telefonsko številko in prenesenim dobroimetjem izpolnite E-obrazec za izdajo nove SIM kartice z obstoječo številko tukaj

Takojšnja zamenjava SIM kartice je mogoča v izimobilovi poslovalnici na Miklošičevi 14 v Ljubljani. 




Pred prvo uporabo

Aktivacija SIM kartice

Preden začnete uporabljati storitve izimobila, morate aktivirati SIM kartico.

1. SIM kartico vstavite v telefon
2. Vklopite telefon in vtipkajte PIN številko
3. Vtipkajte   1 8 1 #  in pritisnite tipko za klicanje
Zdaj lahko pričnete z uporabo storitev.

Okvir SIM kartice skrbno hranite, saj z njim izkazujete lastništvo SIM kartice. Na okvirju sta navedeni:

  • PIN številka: varnostna koda, ki ščiti SIM kartico pred uporabo nepooblaščenih oseb in jo vpišete takoj, ko vklopite mobilni telefon
  • PUK številka: varnostna koda, ki odklene SIM kartico, če ste trikrat zapored vnesli napačno PIN številko



Klici

Kaj je obračunski interval?

Obračunski interval pove, na koliko sekund se vam obračuna klic.

PRIMER
Vklopljena tarifa: izidoma > cena klica: 0,12 EUR / minuto > obračunski interval: 15 sek
Pri tarifi izidoma se vam za vsakih začetnih 15 sekund klica dobroimetje na računu zmanjša le za 0,03 EUR.

Za klic: > krajši od 15 sek plačate le 0,03 EUR > do 30 sek plačate 0,06 EUR > do 45 sek plačate 0,09 EUR


Kolikokrat lahko menjam tarifo?

Tarifo lahko zamenjate kadarkoli, število ni omejeno. Ob menjavi tarife morate imeti na računu vsaj 1 EUR dobroimetja.


Ko poskušam zamenjati tarifo prejmem obvestilo »Napaka v storitvi«. Kaj to pomeni?

Stanje na vašem računu je prenizko za menjavo tarife. Na računu morate imeti vsaj 1 EUR.


Opravil sem klic in po njem preveril stanje na računu. Moje stanje odstopa od cene klica, ki jo lahko izračunam po tarifi. Ste mi zaračunali narobe?

Pri preverjanju stanja z ukaznim nizom se vam stanje na mobilnem telefonu izpiše le na dve decimalki natančno - v izimobilovem obračunskem sistemu pa je stanje vodeno na pet decimalk natančno. Zato lahko izpis stanja, ki vam ga javi vaš mobilnik, rahlo odstopa od cene opravljenega klica po tarifi.

Npr.
Vklopljeno imate tarifo izi bez meja (cena minute 0,14 € / minuto). Vaše stanje je 1,00 €.
Opravite klic v dolžini 15 sekund, ki zaradi kratkega obračunskega intervala stane le 0,035 €.
Vaše novo stanje kot ga beležimo pri izimobilu 0,96500 €. Stanje, ki se izpiše na mobilniku po preverjanju z ukaznim nizom, pa je 0,97 €.




Sporočila

Kako preverim, ali je prejemnik dobil SMS?

Vsakič, ko želite prejeti obvestilo, ali je bil SMS dostavljen, na začetek sporočila vpište   N M # in šele nato vpišite besedilo sporočila.
Povratnica je brezplačna.


Poslal sem samo eno sporočilo. Zakaj mi je zaračunalo dve sporočili ali več?

1. Pri pošiljanju SMS sporočil bodite pozorni na uporabo šumnikov. Uporaba šumnikov podaljša SMS.  Lahko se zgodi, da bo zaradi tega sistem poslal dve sporočili ali več.
NASVET: Priporočamo, da pošiljate SMS sporočila brez šumnikov.

2. Če ste napisali sporočilo z več kot 160 znaki, se bo to pri pošiljanju razdelilo na več sporočil. Za vsakih 160 porabljenih znakov se pošlje eno sporočilo.


Kako pošljem sporočilo, da bo prispelo z zakasnitvijo nekaj ur ali dni?

Na začetek SMS-a vtipkajte   D E F   število ur #  in šele nato vpišite besedilo sporočila.

Primer:  D E F   2 4 #  - prejemnik bo SMS prejel čez 24 ur
Najdaljši čas zakasnitve je 168 ur.



SMS storitve in klubi na kratkih številkah (ponudnik, reklamacija, odjava)

2929 - STAVE
Ponudnik: Športna loterija d.d.
Telefon:  01 / 474 88 00
E-naslov: info@sportna-loterija.si
Splošni pogoji in kode za odjavo: https://www.e-stave.com/Pravila/Pravila-VELJAVNA/Vsapravila.aspx

3030, 3080, 3333, 4444, 6666
Ponudnik: ThreeAnts d.o.o. (Vobis)
Delovni čas reševanja reklamacij: 9:00-16:00 (ponedeljek-petek)
Telefon: 041 494 751
E-naslov: reklamacije@smscity.net
Splošni pogoji in kode za odjavo: www.smscity.net

3131, 3355, 3883, 4411, 4433, 4682, 6600, 6116, 6161, 6622, 6633
Ponudnik: 12Media d.o.o.
Delovni čas reševanja reklamacij: 9:00-16:00 (ponedeljek-petek)
Telefon:  01 / 237 33 04
E-naslov: info@12media.si, odjava@12media.si
Splošni pogoji in kode za odjavo: www.12media.si

3232, 6446
Ponudnik: ProPlus d.o.o.
Telefon:  01 / 58 93 453 ali 080 44 44
E-naslov: podpora@24ur.com
Splošni pogoji in kode za odjavo: http://24ur.com

3399, 3900, 3993
Ponudnik: Telenet d.o.o.
Delovni čas reševanja reklamacij: 10:00-16:00 (ponedeljek-petek)
Telefon: 051 650 390
E-naslov: jure@mediamobile.si
Splošni pogoji in kode za odjavo: www.mediamobile.si

3443, 3838, 6060, 3223
Ponudnik: NTH AG
Delovni čas reševanja reklamacij: 9:00-16:00 (ponedeljek-petek)
Telefon:  01 / 600 18 50
E-naslov: customer.care@nth.ch
Splosni pogoji in kode za odjavo: www.nth-media.biz

3663, 6655, 6677, 3322, 6886
Ponudnik: Dimoco direct mobile communications GMBH
Delovni čas reševanja reklamacij: 9:00-16:00 (ponedeljek-petek)
Telefon: 05 / 664 4961
E-naslov: info-si@mobile-info.cc
Splosni pogoji in kode za odjavo: www.dimoco.org

3737, 4224, 6767, 3200, 3344
Ponudnik: Hardlab d.o.o.
Delovni čas reševanja reklamacij: 7:00-19:00 (ponedeljek-petek)
Telefon: 01 / 518 82 71
E-naslov: info@hardlab.com
Splošni pogoji in kode za odjavo: www.mobilnestoritve.com

6996
Ponudnik: Futuristični marketing d.o.o.
Delovni čas reševanja reklamacij: 7:00-19:00 (ponedeljek-petek)
Telefon:  01/5188288
E-naslov: info@futuristing.com ali  info@megamama.com
Splosni pogoji in kode za odjavo: https://www.facebook.com/futuristing

4166, 4333, 4848, 6111
Ponudnik: Repro - MS 03 d.o.o.
Delovni čas reševanja reklamacij: 9:00-15:00 (ponedeljek-petek)
Telefon: 01/569 14 45 in 01/585 35 76
E-naslov: andrej.pantar@reproms.si
Splošni pogoji in kode za odjavo: www.esms.si

4321
Ponudnik: TSmedia d.o.o.
Delovni čas reševanja reklamacij: 8:00-15:00 (ponedeljek-petek)
Telefon:  01/473 00 10
E-naslov: info@tsmedia.si
Splošni pogoji: http://www.tsmedia.si

4600
Ponudnik: LeeLoo d.o.o.
Delovni čas reševanja reklamacij: 9:00-15:00 (ponedeljek-petek)
Telefon: 041 527 904
E-naslov: info@mygigg.si
Splošni pogoji in kode za odjavo: http://www.leeloo.si/terms.php

6001, 6006
Ponudnik: Sinhro, družba za komunikacije d.o.o.
Delovni čas reševanja reklamacij: 9:00-16:00 (ponedeljek-petek)
Telefon: 059/222 222
E-naslov: info@mooble.si, podpora@mooble.si 
Splosni pogoji in kode za odjavo: http://sinhro.si/tos


Z uporabniki katerih tujih operaterjev si lahko pošiljam MMS sporočila?

Seznam operaterjev, s katerimi imamo vzpostavljen MMS interworking najdete tukaj.




Prenos podatkov

Kaj pomenijo kratice GPRS / EDGE / UMTS / HSPA / HSPA+ / LTE?

GPRS (General Packed Radio Services) - tehnologija, ki omogoča paketni prenos podatkov velikih hitrosti (do 128 kbit/s) prek GSM omrežja.

EDGE (Enhanced Data rates for Global Evolution) - novejši način prenosa podatkov GPRS v omrežju GSM, ki omogoča hitrost podatkov do 236 kbit/s.

UMTS (Universal Mobile Telecommunications System) - omogoča uporabo visoko kakovostnih, vsebinsko bogatih avdio in video storitev ter pošiljanje in sprejemanje multimedijskih vsebin nekajkrat hitreje, kot to omogoča sistem GSM (npr. GPRS/EDGE, SCD) - do 512 kbit/s.

HSPA (High Speed Packet Acces) - ena od najsodobnejših tehnologij prenosa podatkov, ki zagotavlja hitrosti prenosa do 7,2 MB/s.

HSPA+ (High Speed Packet Access Plus) - je omrežje tretje generacije, pri katerem je teoretična hitrost prenosa podatkov s HSPA+ že več kot 50-krat višja od osnovnih hitrosti UMTS. HSPA+ omogoča občutno večje hitrosti prenosa podatkov, in sicer teoretično največ 21,6 Mb/s v smeri proti uporabniku (download) in največ 5,76 Mb/s v smeri od uporabnika (upload).

LTE (Long Term Evolution)  - predstavlja nadgradnjo obstoječih tehnologij UMTS in HSPA. LTE pogosto označujejo kot četrto generacijo mobilnih omrežij (4G). Glavna prednost mobilnega omrežja LTE/4G je v doseganju visokih hitrosti, ki teoretično znašajo do 150 Mb/s v smeri proti uporabniku in do 50 Mb/s v smeri od uporabnika k omrežju. Dejansko dosežene hitrosti so manjše od teoretičnih, odvisne pa so od kakovosti radijskega signala, povezav in naprave.


Kakšno hitrost prenosa podatkov omogoča izimobil?

izimobil svojim uporabnikom omogoča prenos podatkov s hitrostjo do 50 Mb/s. Dejanska hitrost prenosa podatkov je odvisna od mobilnega telefona, ki ga uporabljate za prenos podatkov in pokritosti s signalom.


Kako nastavim mobilni telefon za uporabo prenosa podatkov?

Za uporabo prenosa podatkov morate storitev aktivirati in imeti pravilno nastavljen mobilni telefon.

Prenos podatkov aktivirate tako, da pošljete brezplačno SMS sporočilo s ključno besedo
P O D A T K I   D O M A   na   4 0 0 8.
Ob aktivaciji storitev prenosa podatkov GPRS/EDGE/UMTS/HSPA/HSPA+ se vam vklopijo tudi storitve MMS sporočil.
Za uporabo LTE/4G omrežja morate prej vklopiti storitev LTE/4G. Vklop je brezplačen. Več

Nastavitev mobilnega telefona je možna preko spleta, lahko pa tudi pokličete v naš Center za pomoč uporabnikom na brezplačno številko 051 800 800.


Kaj je paketni prenos podatkov?

Paketni prenos podatkov pomeni, da podatke prenašate hitreje, v paketih. Obračuna se vam dejanska količina prenesenih podatkov in ne čas trajanja povezave.




Polnitev računa

Kako napolnim svoj ali drug račun s kartico oziroma ukaznim nizom?

Polnjenje vašega računa: vtipkajte     1 8 1   16-mestna številka #  in pritisnite tipko za klicanje
Polnjenje računa drugega iziuporabnika: vtipkajte    1 8 1   16-mestna številka     telefonska številka uporabnika, ki mu polnite račun   #  in pritisnite tipko za klicanje


Kako napolnim svoj ali drug račun preko Margento POS terminala?

Polnjenje vašega računa: pokličite brezplačno številko 1 8 0 8 in prislonite mobilni telefon na POS terminal. Polnitev je potrjena s SMS obvestilom in izpisom iz POS terminala.

Polnjenje računa drugemu uporabniku izimobila: v POS terminal vnesite telefonsko številko uporabnika in potrdite vnos. Polnitev je potrjena s SMS obvestilom, ki ga prejme uporabnik in izpisom iz POS terminala, ki ga dobite vi.


Kako podaljšam aktivnost računa za 365 dni?

Aktivnost računa lahko podaljšate za 365 dni vsakič, ko svoj račun napolnite v enkratnem znesku 25 EUR ali več. Enkratni znesek pomeni, da opravite eno polnitev v višini 25 EUR ali več. Če bi npr. opravili tri zaporedne polnitve (npr. 10 EUR + 10 EUR + 5 EUR) v zahtevanem znesku, se aktivnost računa ne podaljša za 365 dni, temveč za 90 dni.


Ali se mi veljavnost 365 dni aktivnega računa skrajša, če naknadno polnim za manj kot 25 EUR?

Po opravljeni polnitvi v enkratnem znesku 25 EUR ali več se veljavnost računa podaljša za 365 dni ne glede na to, ali naknadno opravite polnitev za manjšo vrednost. Tudi če naknadno polnite za manj, bo vaš račun aktiven 365 dni od datuma, ko ste opravili polnitev za 25 EUR ali več.




Izguba, blokada ali poškodba SIM kartice






Telefonski predal

Poslušanje sporočil s svojega mobilnega telefona s pomočjo glasovnih navodil

Če želite med poslušanjem sporočil pomoč vmesnih sistemskih navodil, pokličite 051 101 000 in sledite navodilom sistema
1. Vnesite svoje geslo in pritisnite #
2. Izberite eno izmed ponujenih možnosti:
1 poslušanje sporočil
3 spremembe nastavitev predala
8 pomoč
3. Če se odločite za možnost    1 , poslušajte sporočila in jih po potrebi izbrišite.
4. Prekinite povezavo


Zaporedno poslušanje sporočil s svojega mobilnega telefona brez glasovnih navodil

Pokličite 051 102 000
1. Vnesite svoje geslo in pritisnite #
2. Poslušajte sporočila in jih po potrebi izbrišite.
3. Prekinite povezavo


Poslušanje sporočil z drugega mobilnega telefona ali stacionarnega telefona (s tonskim izbiranjem)

Pokličite 051 107 000 in sledite navodilom sistema

1. Vtipkajte številko telefonskega predala oz. svojo mobilno številko in pritisnite #
2. Vnesite svoje geslo in pritisnite #
3. Poslušajte sporočila
4. Prekinite povezavo


Pošiljanje sporočil v telefonski predal

Poklicali ste telefonsko številko naročnika in zaslišali pozdravno sporočilo. Odločite se, da boste pustili sporočilo.

1. Po tonskem signalu povejte sporočilo
2. Odpošljete ga s pritiskom na # ali s prekinitvijo povezave

Če želite sporočilo izbrisati, pritisnite  
Če želite preskočiti pozdravno sporočilo, dvakrat zapored pritisnite # #


Novo pozdravno sporočilo

Pokličite 051 103 000

1. Vnesite geslo in pritisnite #
2. Po zvočnem signalu povejte novo pozdravno sporočilo
3. Izberite eno izmed ponujenih možnosti:
1 ponovno snemanje
2 ohranitev posnetka
3 brisanje posnetka
4. Prekinite povezavo

NASVET: Svetujemo vam, da posnamete osebno pozdravno sporočilo. Izkušnje namreč kažejo, da bo v tem primeru kličoči raje pustil sporočilo.


Sprememba gesla telefonskega predala

Osnovno geslo vsakega telefonskega predala, ki je privzeto v sistemu, je 0000. Zaradi varnosti vam priporočamo spremembo osnovnega gesla.

Pokličite 051 104 000

1. Vnesite geslo in pritisnite #
2. Po navodilih sistema vtipkajte novo geslo in pritisnite #
3. Izberite eno izmed ponujenih možnosti:
1  poslušanje sporočil
2  spreminjanje natavitve predala
8  pomoč
4. Prekinite povezavo

OPOMBA: Klic v telefonski predal in preusmeritev klica v telefonski predal se obračunavata po veljavnem ceniku.


Splošno veljavne tipke

# lojtra – potrditev vnosa
  zvezdica – prekinitev izvajanja in povratek na predhodnji korak
9  izhod v glavni meni
9 9  izhod iz sistema
8  pomoč
8 8  splošna navodila o delovanju sistema
Sistem nudi številko 8 za pomoč na vsakem koraku. Kadarkoli se znajdete v težavah in želite pomoč pri razumevanju določene funkcije, pritisnite 8. Če jo pritisnete dvakrat zapored, boste prisluhnili splošnim navodilom o uporabi sistema.


Pregled ukazov

2  preskok glave sporočila
3  premik za 8 sekund naprej
3 3  premik naprej do konca sporočila
1  premik za 8 sekund nazaj
1 1  povratek na začetek
7  premor
4 N  nadzor glasnosti (1 - najnižja, 9 - najvišja, 5 - običajna glasnost)
6 N  nadzor hitrosti predvajanja sporočil (1 - najnižja, 9 - najvišja, 5 - običajna hitrost)
# #  povratek na vstopno točko




SOS SMS

Kaj je SOS SMS?

Storitev SOS SMS je storitev, s katero lahko tudi, ko nimate denarja na iziračunu, pošljete brezplačno SMS sporočilo na mobilno številko kateregakoli slovenskega operaterja in prejemnika prosite, naj vas pokliče ali vam napolni iziračun.


Kako pošljem SOS SMS?

Na številko 4 0 0 8 pošljite ključno besedo S O S in mobilno številko prejemnika:

Primer:
SOS 05123123

Prejemnik bo na navedeno mobilno številko prejel SMS sporočilo z naslednjim besedilom:

Uporabnik (vaša številka) vas prosi, da ga poklicete ali mu napolnite racun preko www.izimobil.si, SMS polnitve, Monete ali z izimobilovo kartico za polnjenje. Vec na 0808811. izimobil ;)

Na prejemnikovem mobilnem telefonu bo kot pošiljatelj sporočila izpisana vaša številka. Prejemnik vas lahko pokliče ali pa vam napolni iziračun.


Kako lahko nekdo drug napolni moj račun?

Vaš račun lahko polnijo tudi drugi:


Koliko SOS SMS sporočil lahko pošljem?

SOS SMS sporočilo lahko koristite enkrat po vsaki kupljeni polnitvi iziračuna. Če vam je iziračun, preden ste porabili vse dobroimetje, nazadnje napolnil drug uporabnik s prenosom dobroimetja, pravice do pošiljanja SOS SMS sporočila nimate.

Sporočilo lahko pošljete, če vam je pošlo stanje na iziračunu in je vaš iziračun še aktiven. V kolikor je vaš iziračun že postal neaktiven, sporočila SOS SMS ni moč poslati. Več o veljavnosti iziračuna.




Moneta

Ali lahko polnim izimobilove račune preko Monete?

Uporabniki Monete lahko polnite predplačniške račune izimobila z uporabo storitve Moneta SMS. Polnite lahko za 2, 5, 10, 20, 25 in 50 EUR.


Kdo lahko polni preko Monete SMS?

Moneto SMS lahko uporabljate vsi uporabniki Monete. Moneto imate samodejno in brezplačno vklopljeno vsi uporabniki storitev Mobitel in naročniki Si.mobila. Polnjenje predplačniških računov izimobila preko Monete SMS lahko uporabljajo tudi Mobiuporabniki, ki so vključili storitev Mobi Moneta.


Kako deluje polnjenje preko Monete SMS?

Na kratko številko 3388 pošljite SMS s ključno besedo IZIMOBIL zneskom polnitve in telefonsko številko izimobilovega uporabnika, ki bo prejel polnitev.

Npr.:
IZIMOBIL 5 051123123

Na svoj mobilni telefon boste prejeli SMS sporočilo s povzetkom plačila in navodili za njegovo potrditev. Polnite lahko za 2, 5, 10, 20, 25 in 50 EUR.




izidiskont

Ali lahko kupim več različnih paketov?

Seveda. Ni se vam treba odločiti samo za en paket, lahko kupite vse pakete, ki so na voljo: paket minute, paket SMS in paket mobilni internet.


Ali lahko kupim več enakih paketov?

Ne. Dokler ne porabite količin ali ne poteče veljavnost že zakupljenega paketa, enakega paketa ne morete kupiti.


Ali veljajo količine v paketih tudi pri gostovanju v tujini?

Da, količine v paketih veljajo tudi pri gostovanju v tujini, vendar le v EU gostovanju.


Kolikšno stanje moram imeti na mobilnem računu, da lahko kupim paket?

Na računu morate imeti tolikšno stanje, kolikor stane poslano SMS sporočilo in paket, ki ga želite kupiti.


Ali so sporočila na številko 3388 plačljiva?

Vsako SMS sporočilo, poslano na številko 3388 se zaračuna kot poslano SMS sporočilo. Če imate vklopljen SMS paket, se vam vrednost poslanega SMS sporočila črpa iz tega.


Kako vem, da ste mi po poslanem SMS sporočilu vklopili paket?

O vklopu paketa boste vedno obveščeni s SMS sporočilom, v katerem bo naveden tudi datum veljavnosti.


Ali mi aktivacija paketa podaljša tudi veljavnost mobilnega računa?

Aktivacija paketa vam veljavnost izimobilnega računa podaljša za obdobje veljavnosti kupljenega izidiskont paketa.


Ali se mi iz paketa minute odštevajo tudi minute klicev na 090 številke?

Ne. Klici na premijske, komercialne in posebne številke se zaračunavajo po veljavnem ceniku in se ne odštevajo od količine zakupljenih minut.



Ali mi po 30-ih dneh veljavnosti paketa neporabljene količine zapadejo?

Da, neporabljene količine po 30-ih dneh zapadejo in jih ni mogoče podaljšati ali prenesti.


Kaj se zgodi, ko porabim vse zakupljene količine v paketu?

Za vse pakete in zakupljene količine velja enako pravilo: po porabljeni količini se vam storitve zaračunajo skladno s cenikom.


Ali velja paket minute le za mobilne številke?

Ne, paket minute velja za klice na vse mobilne in stacionarne številke po Sloveniji in v EU gostovanju.


Ali lahko preverim stanje neporabljenih količin v Centru za pomoč uporabnikom?

Seveda. Lahko pokličete v Center za pomoč uporabnikom in agent bo v vašem imenu poslal SMS sporočilo za preverjanje stanja. Storitev se vam zaračuna po ceniku za poslano SMS sporočilo.




izidan

Kako preverim stanje neporabljenih količin?

Informacijo o stanju neporabljenih količin vseh vaših trenutno veljavnih količin pridobite:
na spletni strani z vnosom telefonske številke in PUK številke. Preverjanje stanja preko spletne strani je brezplačno;
s poslanim SMS sporočilom: besedo STANJE pošljite na številko 3388. Poslano SMS sporočilo se zaračuna po veljavnem ceniku za pošiljanje SMS sporočil. Informacijo o stanju prejmete v brezplačnem povratnem SMS sporočilu;
s klicem na brezplačno številko Centra za pomoč uporabnikom 051 800 800. Po klicu prejmete na telefonsko številko, s katere ste klicali, brezplačno SMS sporočilo z informacijo o stanju. Zahteva za preverjanje stanja se zaračuna po veljavnem ceniku za poslano SMS sporočilo.


Kolikokrat na dan lahko kupim izidan?

izidan lahko kupite enkrat na dan.


Kakšno stanje moram imeti na iziračunu, da lahko kupim izidan?

Na iziračunu morate imeti dobroimetje v vrednosti storitve izidan in stroška poslanega SMS-a (0,50 evra + strošek SMS-a).


Kako vem, da ste mi po poslanem SMS sporočilu za vklop, res vklopili izidan?

O vklopu ste vedno obveščeni s SMS sporočilom, v katerem vam navedemo tudi datum in uro veljavnosti.


Ali so poslana sporočila na številko 3388 plačljiva?

Vsako SMS sporočilo, poslano na številko 3388, se zaračuna po veljavnem ceniku za poslano SMS sporočilo. Če imate vklopljen katerikoli paket enot s SMS sporočili, se vam črpa iz enot. 


Ali mi vklop izidneva podaljša tudi veljavnost iziračuna?

Vklop izidneva vam veljavnost iziračuna podaljša za čas veljavnosti vklopljenega paketa.


Na katerem paketu lahko vklopim izidan?

izidan lahko vklopite na vseh paketih.


Vklopljen imam izidiskont paket minute, zdaj pa sem si vklopil še izidan. Iz kje se mi bodo črpale minute?

Najprej se bodo minute črpale iz količin izidneva, ko jih  boste porabili, pa iz izidiskont paketa minute.


Vklopljen imam izidiskont paket SMS, zdaj pa sem si vklopil še izidan. Iz kje se mi bodo črpala poslana SMS sporočila?

Najprej se bodo SMS sporočila črpala iz količin izidneva, ko jih  boste porabili pa iz izidiskont paketa SMS.


Vklopljen imam izidiskont paket mobilni internet, zdaj pa sem si vklopil še izidan. Iz kje se mi bo črpal prenos podatkov?

Najprej se bo prenos podatkov črpal iz količin izidneva, ko jih  boste porabili, pa iz izidiskont paketa mobilni internet.


Ali veljajo izidan količine tudi pri gostovanju v tujini?

Da, količine izidan veljajo tudi pri gostovanju v tujini, vendar le v EU gostovanju.


Do kdaj mi veljajo zakupljene količine?

Vključene količine so veljavne do 24.00 ure istega dne, ko ste vklopili izidan.


Ali mi po 24.00 uri neporabljene količine zapadejo?

Da, vse neporabljene količine vam po 24.00 uri zapadejo.


Kaj se zgodi, ko porabim zakupljene količine?

Porabljene storitve nad vključenimi količinami ali po preteku veljavnosti izidneva se vam zaračunavajo po veljavnem ceniku za posamezno storitev.


Ali lahko izidan uporabljam tudi za klice na 090 številke?

Ne. Klici na premijske, komercialne in posebne številke se zaračunavajo po veljavnem ceniku za te storitve.




Servis in tehnična pomoč za mobilne telefone

iziPhone

Servis

Mobilni telefon iziPhone pošljite skupaj z računom, garancijskim listom in izpolnjenim reklamacijskim zapisnikom preko Pošte Slovenije na naslov:

IZI mobil d.d.
p.p. 4805
1210 Ljubljana – Šentvid
Telefon: 080 88 11

Garancijskemu listu mora biti priložen račun.

Tehnična pomoč
Delovni čas: vsak dan od 7:00 do 22:00
Telefon: 080 88 11
E-naslov: info@izimobil.si

Za ponastavitev telefona na tovarniške nastavitve je potrebno vnesti kodo 1122.


Nokia

Servis
Teleray, d.o.o.,  Riharjeva ulica 26, 1001 Ljubljana
Delovni čas: 7:30 - 17:00 (ponedeljek – petek)
Telefon: 01 / 47 60 802
Spletni naslov: http://www.teleray.si ali http://www.nokia.com/si-sl/

Tehnična pomoč
Nokia Care
Delovni čas:  9:00 – 18:00 (ponedeljek – petek)
Telefon: 080 080 247
Kontaktni obrazec: http://www.nokia.si/podpora/kontaktirajte-nas/posljite-nam-e-sporocilo


Sony

Servis
Top time, d.o.o., Stegne 33, 1000 Ljubljana
Delovni čas: 9:00 - 16:30
Telefon: 01 / 600 50 20, 0800 81291 (za Sony Mobile)
Spletni naslov: http://www.toptime.si/servis.html

 


HTC

Servis

Emonagram d.o.o., Neubergerjeva ulica 30, 1000 Ljubljana

Delovni čas:
Od ponedeljka do četrtka: 08:00 - 18:00
Petek: 08:00 - 16:00
Sobota, nedelja: zaprto

Telefon: 01/ 475 95 60
Fax.:  01/ 475 95 40
e-pošta: info@emonagram.si

Klicni center je dosegljiv na telefonski številki 01/ 475 95 60 od ponedeljka do petka med 8:00 in 16:00.


Samsung

Servis
Ram 2, d.o.o., Bratislavska 7, 1000 Ljubljana
Delovni čas: 7:00 - 17:00 (ponedeljek – petek)
Telefon: 01 / 586 27 16, 01 / 586 27 26    
Spletni naslov: http://www.ram2.si  

Tehnična pomoč
Janus trade, d.o.o.
Delovni čas: 8:00 - 16:00 (ponedeljek – petek)
Telefon: 04 / 20 15 861, 031 / 21 21 21, 030 / 30 40 40
e-naslov: samsung.podpora@janustrade.si
Spletni naslov: http://www.janustrade.si/


LG

Servis
Vama trade Povšič & co., d.o.o., Industrijska cesta 7B, Kromberk, 5000 Nova Gorica
Delovni čas: 8:00 - 12:00 in 13:00 - 16:00 (ponedeljek – petek)
Telefon: 05 / 366 49 00    
Spletni naslov: http://www.vamatrade.com/index.php?page=servis-lg  

Tehnična pomoč
Vama trade Povšič & co., d.o.o.
Delovni čas: 8:00 - 16:00 (ponedeljek – petek)
Telefon: 05 / 366 49 00


Motorola

Servis
Ram 2, d.o.o., Bratislavska 7, 1000 Ljubljana
Delovni čas: 7:00 - 17:00 (ponedeljek – petek)
Telefon: 01 / 586 27 16, 01 / 586 27 26    
Spletni naslov: http://www.ram2.si  

Tehnična pomoč
Ram 2, d.o.o.
Delovni čas: 7:00 - 17:00 (ponedeljek – petek)
Telefon: 01 / 586 27 16, 01 / 586 27 26
Spletni naslov: http://www.ram2.si/index.php?option=com_content&view=article&id=5&Itemid=4


BenQ-Siemens

Servis
Relectronic-remech, d.o.o., Ljubljanska cesta 3a, 1236 Trzin
Delovni čas: 8:00 - 17:00 (ponedeljek – petek)
Telefon: 01 / 47 46 336


Prestigio

Servis
Teleray, d.o.o.,  Riharjeva ulica 26, 1001 Ljubljana
Delovni čas: 8:00 - 16:00 (ponedeljek – petek)
Telefon: 01 / 47 60 802
Spletni naslov: www.teleray.si


Gsmart

Servis
Emonagram d.o.o., Neubergerjeva ulica 30, 1000 Ljubljana
Telefon:01 475 95 60
Delovni čas: 8:00 - 18:00 (ponedeljek - četrtek)
                  8:00 - 16:00 (petek)
Elektronski naslov: info@smartson.si
Spletna stran: https://www.smartson.si/servis


Cubnote

Servis

Emonagram d.o.o., Neubergerjeva ulica 30, 1000 Ljubljana

Delovni čas:
Od ponedeljka do četrtka: 08:00 - 18:00
Petek: 08:00 - 16:00
Sobota, nedelja: zaprto

Telefon: 01/ 475 95 60
Fax.:  01/ 475 95 40
e-pošta: info@emonagram.si

Klicni center je dosegljiv na telefonski številki 01/ 475 95 60 od ponedeljka do petka med 8:00 in 16:00.


Zopo

Servis

UNISTAR LC d.o.o.
Litostrojska cesta 56
1000 Ljubljana

Telefon: 01 475 55 59
Gsm: 051 398 308
e-pošta: helpdesk@unistarpro.si

Delovni čas: od ponedeljka do petka: 8:00 - 16:00


Bea-Fon

Servis

Emonagram d.o.o., Neubergerjeva ulica 30, 1000 Ljubljana

Delovni čas:
Od ponedeljka do četrtka: 08:00 - 18:00
Petek: 08:00 - 16:00
Sobota, nedelja: zaprto

Telefon: 01/ 475 95 60
Fax.:  01/ 475 95 40
e-pošta: info@emonagram.si

Klicni center je dosegljiv na telefonski številki 01/ 475 95 60 od ponedeljka do petka med 8:00 in 16:00.


MaxCom

Servis

Toptime d.o.o., Stegne 33, 1000 Ljubljana

Delovni čas: 09:00 - 16:30 (ponedeljek – petek)
Sobota, nedelja: zaprto

Telefon: 01/ 600 50 20
e-mail: http://www.toptime.si/kontakt.html




izimesec

Kako do izimesec paketa, če še nisem uporabnik izimobila?

Novi uporabniki kupite izimesec SIM paket ali brezplačno prenesite svojo številko na izimobil. Po aktivaciji SIM kartice je na kartici že naloženih brezplačnih 6000 enot, ki jih lahko porabite po svoje za pogovore ali prenos podatkov po Sloveniji in v EU gostovanju ali pošiljanje SMS/MMS-ov po Sloveniji, v EU gostovanju in v tujino. Veljavnost enot je mesec dni od aktivacije SIM kartice. Prednastavljen je izimesec L paket - med paketi lahko preklapljate.


Kako vklopim izimesec paket, če sem že uporabnik izimobila, a nisem na izimesecu?

Najprej na iziračunu zagotovite stanje za plačilo izbranega izimesec paketa + strošek SMS-a in pošljite ključno besedo, s katero vklopite izbran izimesec paket. Po vklopu se vam bodo enote izbranega izimesec paketa avtomatsko nalagale vsak mesec. Poslan SMS se vam bo odštel iz vključenih SMS-ov, če pa ste porabili že vse, se obračuna po veljavnem ceniku izimesec.

Primer:
Za vklop izimesec L paketa pošljite SMS s ključno besedo IZIMESEC L na 3388.


Kaj je izimesec paket in kaj tarifa izimesec?

izimesec paket je paket zakupljenih enot v aktualni ponudbi, tarifa izimesec pa je cenik, po katerem se obračunavajo opravljene storitve izven zakupljenih enot v izimesec paketih.


Kako deluje izimesec paket?

Vsak mesec vam bomo na iziračun naložili enote izbranega izimesec paketa. izimesec paket vam bomo zaračunali s trganjem stanja z iziračuna. Zadnji dan pred potekom veljavnosti izimesec paketa vam bomo poslali SMS opomnik, da boste za plačilo novega izimesec paketa pravočasno zagotovili dovolj stanja na iziračunu. izimesec paket z vključenimi enotami je  veljaven mesec dni, in sicer za uporabo v vseh slovenskih omrežjih in v EU gostovanju. Neporabljene enote se ne prenašajo. Enak izimesec paket lahko vklopite največ enkrat v istem mesecu.
Nasvet: Plačevanje izimesec paketa si lahko poenostavite s SMS polnitvijo  – plačujete ga odloženo, mesečno, direktno z bančnega računa - na datum, ki ga izberete sami.


Kaj pomeni, da lahko enote porabim po svoje?

To pomeni, da je 1 enota storitve v paketu izimesec enaka 1 MB-u prenosa podatkov, 1 minuti klica v vsa slovenska omrežja in v EU gostovanju, 1 SMS-u ali MMS-u, poslanemu po Sloveniji, v EU gostovanju ali v tujino. Struktura enot se prilagodi vašim potrebam.


Kako preklopim na večji izimesec paket in kaj se zgodi z neporabljenimi enotami po preklopu?

Pred preklopom na večji izimesec paket morate na iziračunu zagotoviti stanje v višini stroška preklopa in poslati SMS z ustrezno ključno besedo:

preklop strošek preklopa število enot ključna beseda
izimesec S na izimesec M 2 EUR 1000 IZIMESEC M
izimesec S na izimesec L 5 EUR 3000 IZIMESEC L
izimesec M na izimesec L 3 EUR 2000 IZIMESEC L


Poslan SMS se vam bo odštel iz vključenih SMS-ov, če pa ste porabili že vse, se obračuna po veljavnem ceniku izimesec. Po uspešnem vklopu večjega izimesec paketa vam naložimo razliko enot do izbranega izimesec paketa. Veljavnost izbranega izimesec paketa se ne podaljša.


Kako preklopim na manjši izimesec paket in kaj se zgodi z neporabljenimi enotami po preklopu?

Na manjši izimesec paket lahko brezplačno preklopite tako, da v SMS-u pošljete ustrezno ključno besedo. Poslan SMS se vam bo odštel iz vključenih SMS-ov, če pa ste porabili že vse, se obračuna po veljavnem ceniku izimesec. Manjši izimesec paket vam vklopimo po poteku veljavnosti obstoječega (večjega) izimesec paketa, zato ne morete imeti neporabljenih enot.


Kolikokrat lahko preklopim med izimesec paketi?

Med izimesec paketi lahko preklapljate največ dvakrat v istem mesecu.


Kakšno stanje moram imeti na iziračunu, da mi boste vsak mesec naložili nove enote?

Na iziračunu morate zagotoviti stanje v višini izbranega izimesec paketa.

NASVET: Odločite se za plačevanje izimesec paketa s storitvijo SMS polnitev in ne bo vam potrebno skrbeti za stanje na iziračunu. Izbrani izimesec paket vam avtomatsko naložimo vsak mesec, plačate ga odloženo, mesečno, direktno z bančnega računa na datum, ki ga izberete sami.


Kako vem, kdaj mi boste za nove enote trgali stanje z iziračuna?

Lahko ste brez skrbi, saj vam 30-i dan pošljemo SMS, v katerem vas opomnimo, da morate preveriti stanje na iziračunu in zagotoviti stanje za nove enote.
Nasvet: Plačevanje si lahko poenostavite s SMS polnitvijo – plačujte odloženo, mesečno direktno z bančnega računa na datum, ki ga izberete sami.


Kaj se zgodi, če za nove enote po mesecu dni ne zagotovim dovolj stanja na iziračunu?

Dokler ne zagotovite stanja za nove enote, se opravljene storitve zaračunavajo po veljavnem ceniku izimesec. Takoj ko bo na iziračunu zadostno stanje za izimesec paket, ki ste ga izbrali, vam bomo ponovno naložili enote izbranega izimesec paketa in ga zaračunali s stanja na vašem iziračunu.


Koliko časa veljajo enote v izimesec paketih?

Vključene enote so veljavne mesec dni.


Na kakšen način me obvestite o vklopu izimesec paketa?

O vklopu izimesec paketa ste vedno obveščeni s SMS sporočilom, v katerem je naveden tudi datum veljavnosti.


Kako preverim stanje neporabljenih enot?

Informacijo o stanju neporabljenih enot dobite:

• na spletni strani z vnosom telefonske številke in PUK številke. Preverjanje stanja preko spletne strani je brezplačno;
• s poslanim SMS-om: besedo STANJE pošljite na številko 3388. Poslani SMS se vam odšteje iz vključenih enot, če jih nimate več, se vam zaračuna po ceniku izimesec. Informacijo o stanju prejmete v brezplačnem povratnem SMS-u;
• s klicem na številko 051 800 800. Po klicu prejmete na telefonsko številko, s katere ste klicali, brezplačni SMS z informacijo o stanju. Zahteva za preverjanje stanja se odšteje iz vključenih enot, če jih nimate več, se vam zahteva zaračuna po ceniku izimesec.


Kako izklopim izimesec paket oziroma avtomatsko nalaganje enot?

Na številko 3388 pošljite SMS s ključno besedo IZIMESEC STOP. Poslan SMS se vam bo odštel iz vključenih SMS-ov, če pa ste porabili že vse, se obračuna po veljavnem ceniku izimesec. 


Kaj se zgodi, ko izklopim izimesec paket oziroma avtomatsko nalaganje enot?

Vse morebitne neporabljene enote vam ostanejo, dokler jih ne porabite oziroma do konca veljavnosti vklopljenega izimesec paketa. Potem opravljene storitve plačujete po veljavnem ceniku izimesec.


Ali mi po enem mesecu neporabljene enote zapadejo?

Da, vse neporabljene enote vam po mesecu dni zapadejo.


Kaj se zgodi, ko porabim vključene enote?

Opravljene storitve nad vključenimi enotami se zaračunavajo po veljavnem ceniku izimesec.
Če potrebujete več enot, jih lahko kadarkoli kupite v izidiskontu.



Imam še nekaj enot iz izimesec paketa, a sem v izidiskontu dokupil dodatne enote. Katere se mi bodo najprej porabljale?

V primeru, da imate sočasno veljavne enote izimesec paketa in kateregakoli izidiskont paketa, se najprej porabljajo enote izidiskont paketa in nato izimesec paketa.

Primer: kupili ste paket mobilnega interneta v izidiskontu in vklopljen imate izimesec paket. Najprej se bo mobilni internet porabljal iz izidiskont paketa, klici in SMS/MMS sporočila pa iz izimesec paketa. Ko boste porabili prenos podatkov v izidiskont paketu, se bo tudi ta porabljal iz vklopljenega izimesec paketa.


Ali lahko prekopim na drugo tarifo in kaj se zgodi z izimesec enotami?

Med tarifami lahko poljubno preklapljate. S ponovno aktivacijo istega izimesec paketa lahko preostale enote porabljate do poteka njihove veljavnosti.
Navodila za preklop med tarifami najdete tukaj.


Kaj se zgodi z izidiskont enotami, ko preklopim na drug izimesec paket ali drugo tarifo?

Morebitne neporabljene enote iz izidiskont paketov se prenesejo, če preklopite na drugo tarifo ali izimesec paket.


Ali lahko kupim opcijo izidan?

Da, tudi na izimesec tarifi lahko kupite izidan.



Ali vklop izimesec paketa podaljša tudi veljavnost iziračuna?

Da. Veljavnost iziračuna se podaljša za čas veljavnosti kupljenega izimesec paketa. Uporabnikom, ki plačujejo izimesec paket s SMS polnitvijo, se veljavnost iziračuna podaljšuje avtomatsko.


Ali lahko enote uporabljam tudi po preteku veljavnosti iziračuna?

Za uporabo storitev ali enot morate vedno imeti veljaven iziračun.


Ali veljajo enote tudi pri gostovanju v tujini?

Da, enote veljajo tudi pri gostovanju v tujini, vendar le v EU gostovanju.


Svojo številko želim prenesti na izimobil in želim izimesec paket – kaj naredim?

Tukaj izpolnite obrazec za prenos številke in pri vrsti prenosa označite izimesec paket.


Ali lahko vključene enote v izimesec paketih uporabljam tudi za klice na 090 številke?

Ne. Klici na premijske, komercialne in posebne številke se zaračunavajo po veljavnem ceniku.


Ali lahko vključene enote v izimesec paketih uporabljam za prenos podatkov prek klicne povezave?

Ne. Prenos podatkov prek klicne povezave se zaračunava po veljavnem ceniku.


Komu lahko plačujem storitev izimesec?

izimesec pakete lahko direktno z bančnega računa plačujete sebi in še 6-im uporabnikom izimobila. 6-im uporabnikom izimobila lahko plačujete, četudi niste uporabnik izimobila.


Kako začnem plačevati storitev izimesec s SMS polnitvijo oziroma direktno z bančnega računa?

Najprej oddajte Pristopnico k storitvi SMS polnitev. Nosilna številka, ki ima vklopljen izimesec paket je avtomatsko vključena v plačevanje preko direktne obremenitve bančnega računa. V kolikor na Pristopnico dodate številke za polnjenje, jim določite mesečni limit porabe, s katerim se lahko naročijo na storitev izimesec.


Kdaj plačam naložene izimesec pakete?

Vaš bančni račun se za naložene izimesec pakete obremeni enkrat na mesec, na datum, ki ste ga označili na Pristopnici. V kolikor plačujete npr. dva izimesec M paketa in vsak stane 8,9 EUR, bo vaš bančni račun obremenjen za vsoto 17,8 EUR. Vsaj tri dni prej boste o nameri obremenitve obveščeni s SMS-om.


Kakšni so stroški plačevanja izimesec paketa s SMS polnitvijo oziroma direktno z bančnega računa?

Za znesek naloženih izimesec paketov je enkrat na mesec direktno obremenjen vaš bančni račun. Banka vsako obremenitev vašega bančnega računa zaračuna skladno z veljavno tarifo banke. Drugih stroškov ni.


Ali lahko enemu uporabniku izimesec paket plačuje več plačnikov?

Enemu uporabniku lahko izimesec paket plačuje le en plačnik. V kolikor prejmemo dve zahtevi za plačevanje izimesec paketa za isto mobilno številko, upoštevamo tisto, ki je bila prejeta in uspešno obdelana prva.


Ali se nosilni mobilni številki, ki vklopi izimesec paket, zanj avtomatsko obremeni bančni račun?

Če ste uporabnik izimobila in imate že sklenjeno Pristopnico k storitvi SMS polnitev, se ob vklopu izimesec paketa na nosilni mobilni številki avtomatsko obremeni vaš bančni račun.




direktna obremenitev bančnega računa

Kaj pomeni plačilo preko direktne obremenitve in v čem se razlikuje od trajnika?

Direktna obremenitev je plačilna storitev, pri kateri prejemnik plačila na podlagi vašega soglasja posreduje navodila vaši banki za obremenitev vašega bančnega računa v višini obveznosti, ki jih imate do prejemnika plačila oziroma ponudnika storitev.
Pogovorno za direktno obremenitev pogosto uporabljamo izraz trajnik, vendar so med njima razlike:

  • trajnik sklenete z banko, da iz vašega bančnega računa mesečno plačuje točno določen znesek, direktno obremenitev pa sklenete s ponudnikom storitev oziroma prejemnikom plačila, ki vaši banki odredi plačevanje vaših neporavnanih obveznosti,
  • trajnik se sklene za nespremenljiv (fiksni) znesek, pri direktni obremenitvi pa je znesek lahko vsak mesec drugačen,
  • trajnik se najpogosteje uporablja za plačevanje posojil, direktna obremenitev pa za plačevanje računov.

Kaj je SEPA direktna obremenitev?

Slovenija se je kot del Evropske skupnosti in Evropske monetarne unije vključila v enotno območje plačil v evrih. S tem namenom je bil pripravljen in sprejet Nacionalni program SEPA v Sloveniji. Več o SEPA DB si lahko preberete na spletni strani www.sepa.si.


Kako uredim plačevanje storitev preko direktnih obremenitev (trajnika)?

Izpolnite Pristopnico oziroma Soglasje za direktno obremenitev tukaj.


Kaj je referenčna oznaka soglasja?

To je unikatna oznaka vaše Pristopnice, ki jo morate imeti pri roki, ko urejate spremembe podatkov, reklamacije ali zahtevate ukinitev oziroma blokado storitev. Referenčno oznako soglasja vam ponudnik storitve posreduje preko SMS sporočila oziroma je navedena na Pristopnici. Priporočamo vam, da referenčno oznako soglasja skrbno shranite.


Kdo lahko pristopi k plačevanju določenih storitev preko direktnih obremenitev (trajnika)?

Vsi uporabniki mobilne telefonije, ki imajo možnost pošiljanja SMS-ov na kratko številko 3388 ter bančni račun, ki omogoča direktne obremenitve SEPA in želijo plačevati storitve ali polniti mobilne račune uporabnikom izimobila. Praviloma vsi bančni računi na EU območju omogočajo SEPA obremenitve.


Kaj pomeni ustrezen bančni račun?

Ustrezen bančni račun pomeni, da omogoča direktne obremenitve po shemi SEPA.


Ali je plačevanje storitev varno?

Plačevanje storitev preko direktnih obremenitev opravljate povsem varno, saj ga omogoča plačilni instrument SEPA. SEPA je evropski bančni plačilni sistem, ki upošteva vse varnostne standarde bančnega plačilnega poslovanja.


Ali so storitve vezane na plačevanje preko direktnih obremenitev (trajnika) samo za komitente NLB?

Plačevanje preko direktnih obremenitev lahko uporabljajo vsi komitenti tistih bank, ki so vključene v enotno območje plačil v evrih SEPA (Single Euro Payment Area). V območje SEPA so vključene skoraj vse slovenske banke.


Kdaj lahko začnem plačevati storitve preko direktnih obremenitev (trajnika)?

Najprej izpolnite ter oddate Pristopnico. Ko prejmete potrditveno SMS sporočilo, da je bila avtorizacija s strani banke uspešna, se vaš bančni račun testno obremeni v višini 1 EUR, znesek pa se vrne pri prvi direktni obremenitvi vašega bančnega računa. Celoten proces avtorizacije traja do deset delovnih dni. Po uspešno opravljeni avtorizaciji lahko začnete plačevati določene storitve preko direktnih obremenitev.


Kako poteka proces avtorizacije?

Za namen avtorizacije se vaš bančni račun obremeni v višini 1 EUR. Če je obremenitev bančnega računa uspešna, je avtorizacija izvedena, znesek pa se vrne pri prvi direktni obremenitvi vašega bančnega računa.


Kako plačam za avtorizacijo - ali mi povrnete strošek avtorizacije?

V procesu avtorizacije bo vaš bančni račun obremenjen v višini 1 EUR. Če je obremenitev uspešna, ponudnik storitve znesek vrne pri prvi direktni obremenitvi vašega bančnega računa.


Ali lahko polnim iziračun s SMS polnitvami, v primeru, da preko direktnih obremenitev že plačujem izimesec paket?

Seveda. Plačevanje SMS polnitev in izimesec paketov preko direktnih obremenitev se ne izključuje. Mobilni račun sebi ali drugim vedno lahko napolnite s SMS-om, kako pa preverite tukaj.


Ali moram Pristopnico izpolnjevati za vsako številko posebej?

Ne, na eno Pristopnico lahko navedete do tri mobilne številke izimobila, za katere želite plačevati storitve, dodatno pa s klicem v Center za pomoč uporabnikom (080 33 88) z nosilne mobilne številke lahko dodate še tri številke.


Ali podatke, ki sem jih navedel na Pristopnici, lahko spreminjam?

Seveda. Podatke spremenite s klicem z nosilne mobilne številke v Center za pomoč uporabnikom na brezplačno številko 080 33 88 ali z navedbo referenčne oznake soglasja oz. Pristopnice. Le pri spremembi nosilne mobilne številke morate obvezno navesti referenčno oznako soglasja na Pristopnici ter EMŠO.


Katere podatke lahko spreminjam in katerih ne?

S klicem z Nosilne mobilne številke lahko spreminjate nosilno mobilno številko, dodajate ali spreminjate mobilne številke za polnjenje in limit porabe za te številke, vzdevke, datum izvrševanja plačila oziroma obremenitve vašega bančnega računa. Spremenite lahko tudi naslov stalnega prebivališča, vendar morate predložiti dokazilo o novem stalnem prebivališču. V kolikor spremenite datum izvršitve plačila oziroma obremenitve bančnega računa, se prva obremenitev izvrši po starem datumu, naslednja pa po novem datumu.

Podatki na Pristopnici, ki jih ne morete spremeniti, so: ime in priimek ter številka bančnega računa. Za tovrstne spremembe morate izpolniti novo Pristopnico.


Ali lahko menjam mobilne številke za katere želim plačevati preko direktnih obremenitev?

Mobilne številke, za katere želite plačevati polnitve ali storitve preko direktnih obremenitev lahko brez težav zamenjate, dodate ali odstranite. Enostavno pokličete v Center za pomoč uporabnikom na številko 080 33 88 z nosilne mobilne številke in zahtevate spremembo. Vedeti morate le, da lahko z enega bančnega računa plačujete storitve največ šestim različnim uporabnikom izimobila ter sebi, v kolikor ste uporabnik izimobila.


Ali lahko izberem datum mesečnega plačila za direktno obremenitev bančnega računa?

Datum mesečne obremenitve vašega bančnega računa lahko izberete sami. Izbirate lahko med datumi 8., 18. ali 28. v mesecu. V kolikor datuma mesečne obremenitve ne izberete sami, bo vaš bančni račun obremenjen 18. v mesecu, razen v primeru, če pogoji posamezne storitve ne določajo drugače.


Kje lahko preverim obremenitve banke?

Direktne obremenitve vašega bančnega računa, opravljene v okviru storitev za katere ste izbrali ta način plačila, so vidne v pregledu prometa na bančnem računu.


Kako je zagotovljena preglednost plačil?

Ko je obremenitev vašega bančnega računa opravljena s strani banke, je takoj vidna tudi v pregledu prometa na vašem bančnem računu.


Ali plačnik lahko zahteva vračilo denarnih sredstev za že izvršene direktne obremenitve?

Plačnik, ki je fizična oseba, lahko zahteva vračilo zneska že izvršenega plačila direktne obremenitve pri svoji banki in sicer:

  • v roku 8 tednov po dnevu obremenitve (če je plačnik podal soglasje brez točnega zneska direktne obremenitve in če znesek direktne obremenitve presega pričakovani znesek),
  • v roku 13 mesecev po dnevu obremenitve, za katere meni, da so izvedene neupravičeno (neavtorizirane transakcije)

Kako lahko odstopim od Soglasja za direktne obremenitve oziroma Pristopnice?

V kolikor želite odstopiti od Soglasja za direktne obremenitve, morate izpolniti obrazec Ukinitev Pristopnice. Obrazec izpolnite in pošljite po pošti na naslov IZI mobil, d.d., p.p. 4805, 1210 Ljubljana-Šentvid, ali po faksu na 01/583 01 60, ali po e-pošti na naslov info@izimobil.si.
izimobil vam bo na podlagi prejete odpovedi onemogočil uporabo plačevanja storitev preko direktnih obremenitev najkasneje v roku petih (5) delovnih dni po prejemu odpovedi. V tem primeru pogodbeno razmerje preneha, dolžni pa ste poravnati vse pretekle neporavnane obveznosti.


Kaj moram narediti, če zamenjam banko ali bančni račun (TRR)?

Če spremenite bančni račun (torej tudi ob menjavi banke) morate izpolniti in poslati novo Pristopnico oziroma soglasje za direktne obremenitve. Če spremembe ne javite oziroma ne izpolnite nove Pristopnice, bomo podatke za plačilo še vedno pošiljali stari banki oziroma bomo poskušali obremeniti star bančni račun, banka pa plačila ne bo izvedla. Posledica bo lahko neplačan račun, če za to ne boste poskrbeli sami.




odloženo plačilo polnitev

Kaj je storitev SMS polnitev?

SMS polnitev je storitev, ki omogoča enostavno polnjenje mobilnih računov uporabnikom izimobila s poslanim SMS sporočilom. Vse, kar potrebujete, je ustrezni bančni račun, ki dovoljuje direktne obremenitve SEPA (trajnik) in da vaš mobilni operater omogoča možnost pošiljanja SMS-ov na kratko številko 3388.


Kako aktiviram storitev SMS polnitev?

Izpolnite Pristopnico oziroma Soglasje za direktno obremenitev tukaj.


Koliko mobilnih številk lahko polnim?

Z enega bančnega računa lahko polnite do šest mobilnih številk uporabnikov izimobila ter svojo nosilno mobilno številko, če ste uporabnik izimobila. Torej skupaj 7 številk.


Kako poteka postopek SMS polnitve?

Plačnik ali uporabnik številke dodane na Pristopnico polnita svojo mobilno številko tako, da pošljeta SMS sporočilo z vsebino POLNI   znesek   na 3388

PRIMER:
  POLNI 5 

Če Plačnik želi napolniti mobilni račun eni od navedenih številk za polnjenje na Pristopnici, pošlje SMS sporočilo z vsebino

P O L N I   znesek   mobilna številka ali vzdevek na 3 3 8 8

PRIMER:
  POLNI 5 051800800 ali POLNI 5 miha

Vi in uporabnik številke, ki je bila napolnjena, takoj prejmeta SMS sporočilo o uspešni polnitvi, uporabnik polnjene številke lahko znesek na mobilnem računu koristi takoj.


Kdaj plačam polnitve?

Medtem ko bo uporabnik mobilnega računa lahko v polnitvi užival takoj, bo vaš bančni račun obremenjen zbirno enkrat mesečno (na izbrani datum mesečnega plačila) v višini vseh neplačanih izvedenih polnitev v preteklem obdobju, ali prej, in sicer, ko skupni znesek neplačanih izvedenih polnitev doseže 100 EUR.


Kdaj bo mobilni račun napolnjen?

Polnitev bo opravljena takoj po prejemu SMS sporočila z zahtevo za polnitev. Uporabnik mobilne številke bo takoj - v nekaj sekundah po posredovani SMS zahtevi prejel dobroimetje na svoj mobilni račun.


Kako vem, da je bila polnitev opravljena?

Za vsako uspešno polnitev prejmete samodejno potrditveno SMS sporočilo na mobilno številko, s katere je bila sprožena polnitev, in na mobilno številko, katere račun je bil napolnjen.


Ali isto mobilno številko lahko polni več plačnikov?

Ne. Eno mobilno številko izimobila lahko polni samo en plačnik.


Ali lahko uporabljam storitev, če nisem uporabnik izimobila?

Mobilni račun uporabnikom izimobila lahko polnite tudi, če ste sami pri drugem mobilnem operaterju, ne morete pa polniti mobilnih računov uporabnikom drugih operaterjev.


Kako vem, kdaj bo številkam, ki jih polnim zmanjkalo dobroimetja na mobilnem računu?

Ko ima uporabnik številke, ki jo polnite, na mobilnem računu manj kot 2 EUR, na nosilno mobilno številko prejmete opozorilno SMS sporočilo. Za nosilno številko ste o padcu stanja obveščeni z glasovnim sporočilom. Odločitev, ali boste mobilni račun polnili takoj ali kasneje, je vaša.


Ali lahko storitev uporabljam tudi v tujini?

Lahko. Uporabniki izimobila na kratko številko 3388 pošljite SMS zahtevek za polnjenje računa. Poslano sporočilo je brezplačno.
Če niste uporabnik izimobila in polnite račun drugemu iziuporabniku, se vam poslano SMS sporočilo obračuna po veljavnem ceniku operaterja za gostovanje v državi, kjer se nahajate.


Koliko lahko polnim?

Višina posamezne polnitve je 2, 5, 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40, 45 in 50 EUR. Nalog za direktno obremenitev plačnikovega bančnega računa se proži enkrat mesečno (na izbrani datum mesečnega plačila) v višini vseh neplačanih polnitev v preteklem obdobju, ali prej, in sicer ko skupni znesek neplačanih obveznosti doseže 100 EUR.
Najvišji skupni dovoljeni znesek odprtih obveznosti je 100 EUR.
Ko je vaš bančni račun obremenjen, lahko ponovno polnite do nove skupne vrednosti 100 EUR.


Kakšni so stroški uporabe storitve?

Za znesek opravljenih polnitev je direktno obremenjen vaš bančni račun. Banka vsako zbirno obremenitev vašega bančnega računa zaračuna skladno z veljavno tarifo banke. Po veljavnem ceniku vašega operaterja se vam zaračunajo poslana SMS sporočila. Vsa prejeta SMS sporočila so brezplačna.


Kako lahko prekinem uporabo storitve?

Storitev lahko blokirate s klicem na brezplačno številko 080 33 88 v Center za pomoč uporabnikom z nosilne mobilne številke. Pri tem navedite referenčno oznako soglasja, ki je navedena na vaši Pristopnici.




LTE/4G

Kaj pomeni tehnologija LTE/4G?

LTE je kratica za Long Term Evolution in pomeni evolucijsko nadgradnjo obstoječih tehnologij mobilnih omrežij GSM/EDGE in UMTS/HSPA+.
Po NMT-omrežju (1. generacija), GSM-omrežju (2. generacija) in UMTS-omrežju (3. generacija) je LTE začetek 4. generacije tehnologij mobilnih omrežij, ki prinaša občutno hitrejše in odzivnejše mobilne širokopasovne podatkovne storitve.


Katere prednosti prinaša LTE/4G?

Glavna prednost LTE/4G je doseganje večjih hitrosti, ki teoretično znašajo do 150 Mb/s v smeri uporabnika in do 50 Mb/s v smeri od uporabnika. V prihodnosti bodo lahko hitrosti še višje.
Odličen mobilni širokopasovni dostop do interneta lahko zagotovi tudi na izvenmestnih območjih.
Vse hitrosti prenosa podatkov so seveda odvisne od številnih dejavnikov, kot so število uporabnikov, lokalni pogoji, zasedenost omrežja, naprave in njihova programska oprema, vir prenosa podatkov, siceršnji internetni promet in dostop do strani.

Storitev LTE/4G omogoča iziuporabnikom prenos podatkov v mobilnem omrežju Telekoma Slovenije LTE/4G v hitrostnem razredu do 50 Mb/s v smeri k uporabniku (download) in do 10 Mb/s v smeri od uporabnika (upload).


Kako vklopim storitev LTE/4G?

Za vklop storitve LTE/4G pošljite brezplačno SMS sporočilo s ključno besedo LTE na številko 4008.


Kako izklopim storitev LTE/4G?

Za izklop storitve pokličite v Center za pomoč uporabnikom na številko 051 800 800.


Ali storitev LTE/4G deluje tudi v tujini?

Storitev LTE/4G v tujini ne deluje.


Kako je z delovanjem LTE-naprave v območjih, kjer ni pokritosti z omrežjem Telekom LTE/4G?

Vaša LTE-naprava bo v tem primeru brez težav delovala v omrežju 2G/3G.




izimesec SIM paket
izimesec SIM paket

6000 enot=11,9 EUR/mesec
4000 enot=8,9 EUR/mesec
3000 enot=6,9 EUR/mesec

več informacij
obdržite svojo številko
obdržite svojo številko

6000 enot prvi mesec brezplačno!
Enote porabite po svoje.

izi
mesec prenos paket

prenesite številko
izi brez meja paket
izi brez meja paket
  • 32 % cenejši klici iz Slo v ostale države sveta
  • najceneje na Balkan
  • cena SMS-a v tujino enaka kot doma
več informacij
prijava na e-novice
prijava na e-novice

bodite na izi;)
obveščeni o vseh naših novostih in akcijah!

prijavite se